FoodblogEvent 25 - juli 2010: Zalm!




Een invitatie van Klary en Saskia om het Foodblogevent te hosten lag er al even. In juni hadden wij geen tijd en ging er iets mis bij Lizet geloof ik maar we pakken de draad weer op. Vorige maand heeft mijn mannetje een rookoven voor zijn verjaardag gekregen. Geen green egg zoals in het inspirerende filmpje van Marco maar een RVS geval met branders erbij. Zodat ie buiten op tafel kan staan want wij koken op inductie en daar zie ik dat roken nog niet echt op lukken. Maar ik ga het rookgeval deze maand zeker uitproberen met zalm en daarom wil ik dit foodlogevent wijden aan Zalm. Zalm. Zalm. Kom maar op met die lekkere zalm foodiepeoples! Je eigenste topzalmpje!

Hoe doe je mee?

Meedoen is heel makkelijk! Wijd in de maand juli een blogpost aan je favoriete zalmrecept; rauw, gerookt, gebakken, gekookt, gehakt, warm, lauw koud of bevroren, beschrijf je zalmavonturen, maak foto's terwijl je zwemt met zalmen, alles mag als er maar zalm in voorkomt. Leef je uit! Maak iets eetbaars met zalm en post dit met foto. Plaats een reactie onder dit bericht met een link naar jouw bericht.

Heb je geen blog maar wil je wel meedoen, plaats dan ook een reactie en we nemen contact met je op (of mail ons yayannah at gmail.com).