Beertender


Mensen wat een toestand hè er gebeurt hier niet veel meer. Sorry hoor. Ik heb een beertender gewonnen bij de tennisclub. Is dat culinair, ik weet het niet. Maar goed wat maakt het uit. Mijn geliefde was in ieder geval heel blij. En ik ook ik won geen wedstrijd bij het clubkampioenschap maar wel een beertender. Dat zegt genoeg over de prognose mbt mijn tenniscarrière. Maar goed dat terzijde het gaat hier over koken. Dat gaan we binnenkort wel weer doen hier wat schrijven over koken. Maar nu nog even over die beertender het is een geniaal ding. We hebben eerst een vaatje heineken getest en zijn nu aan de wiekse witte begonnen. Nou ik moet zeggen het is een lekker tapbiertje.
U wilt natuurlijk weten wat dat kost ja een flesje is goedkoper. Maar uit zo'n vaatje van 9 a 10 euro tap je een krappe 20 biertjes. En ze zijn echt lekker. Ik zou nooit een beertender kopen zelf maar er een winnen dat is dan toch wel een genoegen. En dan mag je ook nog lid worden van de beertender club. Een soort digitale sportvereniging. Ik werd meteen Silver Member na het invoeren van de eerste fustcode. En ik krijg het originele Heineken Beertender schort opgestuurd. Als je in drie maanden 9 vaten er doorheen jaagt dan wordt je goldmember. Dus dat is nu het target. Een nadeel is dat dat onding wel wat prominente ruimte in je keuken inneemt. Dus de Magimix moest voorlopig even in het keukenkastje, totdat de beertender naar de zolder gaat.