EEN ECHTE DIJKSHOORN OP JE BUIK


Een tijdje geleden al weer publiceerde ik hier enkele kookgedichten, waaronder deze.

Een felrealistisch gedicht over de Kracht Die Koken Je Kan Geven. Een paar maanden geleden werd ik benaderd door Plint. Of ze mijn gedicht mochten gebruiken op een literair schort. Waarom niet. Ik wilde wel eens koken, slechts gekleed in mijn eigen poëzie.

Ik heb het even met de kookdames hier overlegd en die vonden het goed, maar alleen als ze er zelf ook op stonden. Ik een beetje geluld met Plint en die gingen akkoord. De vrouw links op het schort is Renate en rechts, in dezelfde jurk, Yannah.

Dus jij, kunstzinnig kokertje, bestel hem snel, het enige echte emotionele Koken Blogspot Schort.
Bestel hem bij Plint of koop hem bij de betere boekwinkel.

Want koken, dat ben je zelf.